Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 mai 2011

noi si parintii



 


Fara pret


Baietelul nostru veni intr-o seara in bucatarie unde mama lui pregatea masa si ii dadu o foaie de hartie pe care el facuse cateva observatii.Dupa ce mama isi sterse mainile de un sort, lua hartia si citi:
·       pentru ca am taiat iarba               5$
·       pentru ca mi-am facut curatenie in
            camera in aceasta saptamana      1$
·       pentru ca m-am dus la magazin in
           locul tau                                      0,5$
·        pentru ca am stat cu fratiorul meu
          in timp ce tu erai la cumparaturi   0,25$
·        pentru ca am dus gunoiul                   1$
·        pentru ca am luat note bune               5$
·        pentru ca am curatat si greblat gradina  2$
                               Totalul                          14,75$

Mama il privi apoi ganditoare in timp ce baietelul statea in asteptare si era convins ca era macinata de amintiri.Apoi , ea lua un pix , intoarse hartia pe partea cealalta si iata ce scrise:
·        pentru cele 9 luni in care te-am tinut in pantec       - nici un pret
·        pentru toate noptile in care am stat cu tine cand ai fost bolnav si m-am rugat pentru tine                                                - nici un pret
·        pentru toate lacrimile pe care ti le-am sters            - nici un pret
·        pentru toate noptile in care am tremurat pentru tine , in care mi-am facut griji pentru tine                                               - nici un pret
·        pentru toate jucariile , mancarea , hainele si chiar pentru faptul ca ti-am sters nasul                                                       - nici un pret
·        pentru toata dragostea pe care ti-o port                    - nici un pret
  
Ei bine , cand fiul nostru a terminat de citit ce scrisese mama lui , ochii ii erau plini de lacrimi si cu voce tremuranda ii spuse :
-         Mami , te iubesc din tot sufletul !
-         Apoi lua pixul si scrise cu litere de tipar: “ACHITAT IN TOTALITATE”

          “Supa de pui pentru suflet” de Jack Canfield , M. V. Hansen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu